مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 10:472022-06-14دانش

بازیافت صنعتی لیتیوم از باتری های مستعمل با کمک غشاء گرافنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکی از شرکت های اسپین اف دانشگاه منچستر که فناوری بازیافت لیتیوم از باتری با کمک غشاء گرافنی را توسعه داده است، - یکی از شرکت های اسپین اف دانشگاه منچستر که فناوری بازیافت لیتیوم از باتری با کمک غشاء گرافنی را توسعه داده است، موفق به جذب بودجه ای برای تجاری سازی و پیاده سازی این فناوری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکی از شرکت های اسپین اف دانشگاه منچستر که فناوری بازیافت لیتیوم از باتری با کمک غشاء گرافنی را توسعه داده است، موفق به جذب بودجه ای برای تجاری سازی و پیاده سازی این فناوری شده است.

واتر سایکل تکنولوژیز (Watercycle Technologies) بودجه ای را برای فناوری غشای مبتنی بر گرافن خود جذب کرده است.

واتر سایکل تکنولوژیز، شرکتی است که از دانشگاه منچستر منشعب شده، بودجه ای برای فناوری خود که از غشا ها و سیستم های مبتنی بر گرافن برای استخراج لیتیوم و سایر مواد معدنی از آب نمک و محلول های آبی استفاده می کند، جذب کرده است.

این شرکت به رهبری سباستین لیپر، دانشجوی سابق ا از گروه مواد در منچستر، عضویت سطح 2 مرکز نوآوری ی گرافن (GEIC) را با فضای آزمایشگاهی و دسترسی به امکانات پیشرفته مواد دو بعدی و تخصص در نمونه سازی دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیافت صنعتی لیتیوم از باتری های مستعمل با کمک غشاء گرافنی

بازیافت صنعتی لیتیوم از باتری های مستعمل با کمک غشاء گرافنی