مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 10:422022-06-14سياسي

ضرورت پوشش حداکثری کنگره شهدای عشایر توسط رسانه های استان


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید از ظرفیت تمامی رسانه های مکتوب و مجازی برای پوشش رسانه ای کنگره 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور در استان استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، محسن حسین میرزایی در نهمین جلسه هماهنگی ستاد کنگره 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مجاهدت ها برای برگزاری این کنگره قابل تقدیر است، گفت: باید شاهد حضور حداکثری اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در این برنامه فرهنگی باشیم، حضور پرشور موجب تاثیرگذاری بیش تر می شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: رصد مستمر اوضاع کمیته های برگزارکننده کنگره 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی استان تا روز برگزاری در دستور کار باشد و کاستی ها برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه فضاسازی برای کنگره 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: باید تغییر فضای شهری محسوس باشد، در فضای مجازی باید شاهد فضاسازی باشیم.

حسین میرزایی افزود: باید از ظرفیت تمامی رسانه های مکتوب و مجازی برای پوشش رسانه ای کنگره 10 هزار شهید جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پوشش حداکثری کنگره شهدای عشایر توسط رسانه های استان

ضرورت پوشش حداکثری کنگره شهدای عشایر توسط رسانه های استان