مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 10:322022-06-14اقتصادي

سایت بلیت فروشی کنسرت شجریان همچنان مشکل دارد/تمدید 6 روز اجرا برای جوابگویی مخاطبان


کنسرت «به رنگ صدا»ی همایون شجریان امروز درحالی که با مشکل همراه بود، مجدد بلیت فروشی را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، امروز سه شنبه 24 خردادماه 1401 بعد از توقف یک روزه، بلیت فروشی کنسرت همایون شجریان آغاز شد.

پس از پیش آمدن مشکلات و اختلال در فروش بلیت کنسرت همایون شجریان با عنوان به رنگ صدا در روز 22 خرداد در سایت تیوال، که برگزار کنندگان این کنسرت، دلیل آن را مراجعه حجم 15 برابری علاقمندان برای خریداری بلیت نسبت به میزان پیش بینی شده عنوان کردند، بلافاصله روند بلیت فروشی متوقف و امروز سه شنبه از صبح از سر گرفته شد.

با این وجود اما بسیاری از مراجعه کنندگان به سایت مذکور همچنان از عدم موفقیت خود برای تهیه بلیت گله مند هستند و موفق به خرید نشده اند.

البته همایون شجریان بلافاصله با اطلاعرسانی شرایط پیش آمده، تصمیماتی برای سولت در روند خریداری بلیت اتخاذ کرد و در مرحله اول و برای پاسخگویی به تقاضای چندین برابری مخاطبان، علاوه بر روزهای اعلامی کنسرت در تاریخ های 1، 2، 3، 5 و 6 تیرماه، به تمدید این کنسرت در روزهای 10، 11، 12، 17، 18 و 19 تیرماه مبادرت ورزید.

  شجریان در آخرین اطلاع رسانی خود در فضای مجازی ضمن اعلام تاریخ بیست و چهارم خردادماه برای خریداری بلیت کنسرت، گفت که سایت تیوال امکانات نرم افزاری و سخت افزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت بلیت فروشی کنسرت شجریان همچنان مشکل دارد/تمدید 6 روز اجرا برای جوابگویی مخاطبان

سایت بلیت فروشی کنسرت شجریان همچنان مشکل دارد/تمدید 6 روز اجرا برای جوابگویی مخاطبان