مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 10:272022-06-14اقتصادي

اختصاص ده میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات آبرسانی و راه عشایر استان قم


استاندار قم از اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکل آبرسانی و راه عشایر قم خبرداد و گفت: 300 خانواده عشایر در استان قم زندگی می کنند و از میان 220 روستای موجود در قم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمد شاهچراغی استاندار قم با حضور در سازمان امور عشایر ایران با عباس پاپی زاده رییس این سازمان دیدار و پیرامون مسائل و موضوعات مرتبط با عشایر استان از جمله موافقت با اختصاص ده میلیارد تومان اعتبار مازاد بر بودجه 1401 برای حل مشکلات حوزه آب و راه گفتگو و تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه عمده مشکلات عشایر استان مسئله تامین آب و راه است، گفت: استان قم دارای 220 روستا است که 50 روستا با مشکل آب مواجه هستند و از این تعداد 5 روستا مربوط به عشایر است.

شاهچراغی با اشاره به این که 300 خانوار عشایری در استان قم زندگی می کنند گفت: با تامین یک کامیون تانکردار می توانیم مشکل تامین آب  این خانوارها را برطرف کنیم.

استاندار قم همچنین به وضعیت جاده های عشایری و مشکلات عشایر قم در فصل کوچ اشاره و خاطرنشان کرد: 58 کیلومتر راه عشایری در استان قم وجود دارد که نیازمند رسیدگی و نگهداری هستند.

رییس سازمان امور عشایر ایران نیز در این دیدار  گفت: وضعیت ناوگان آبرسانی به عشایر مطلوب نیست و به 2000 کامیون تانکردار بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص ده میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات آبرسانی و راه عشایر استان قم

اختصاص ده میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات آبرسانی و راه عشایر استان قم