مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 10:222022-06-14اجتماعي

چمران: تمام دوربین های طرح ترافیک تهران فعال هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران روز سه شنبه پیش از آغاز هفتادمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر تخفیف 25 درصدی عوارض ساختمانی اظهار داشت: - رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر تمام دوربین ها فعال هستند و تردد خودرو ها را در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد ثبت و ضبط می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران روز سه شنبه پیش از آغاز هفتادمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر تخفیف 25 درصدی عوارض ساختمانی اظهار داشت: در حال حاضر این مصوبه از سوی شهرداری تهران در حال انجام است البته با توجه به مشکلاتی که برای سامانه های شهرداری تهران به وجود آمده است احتمال دارد این مصوبه تمدید شود.

وی افزود: پیش از این نیز شورای شهر به شهردار تهران این اجازه را داده بود که به مدت 15 روز زمان این مصوبه را تمدید کند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین درباره وضعیت ساختمان های ناایمن در شهر تهران گفت: این موضوع پیچیده ای است و جلساتی نیز با دادستانی برگزار کردیم و به نتایجی خوبی نیز رسیده ایم.

وی تاکید کرد: امیدواریم این مسئله با سرعت و جدیت پیگیری شود البته اقداماتی درخصوص اخطار برای ساختمان های ناایمن انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: تمام دوربین های طرح ترافیک تهران فعال هستند

چمران: تمام دوربین های طرح ترافیک تهران فعال هستند