مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 10:072022-06-14حوادث

تفاهم شهرداری تهران با ارتش جهت تأمین هواپیما برای آتش نشانی


سرپرست سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اینکه 3 فروند هواپیما برای انتقال تجهیزات به آبادان آماده شده بود اما امکان جابجایی وجود نداشت، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، قدرت الله محمدی در صحن امروز شورای شهر درباره حادثه متروپل آبادان اظهارداشت: در سریع ترین زمان ممکن، خود را به محل حادثه رساندیم، نگاه سازمان آتش نشانی تهران محدود به پایتخت نیست و فرا استانی و به صورت کشوری است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تجهیزات آتش نشانی تهران در هیچ نقطه ای از کشور وجود ندارد، یادآور شد: از طرفی متخصصان کافی در دیگر شهرها برای حوادثی از این قبیل وجود ندارد و باید بپذیریم که آتش نشانی تهران کشوری عمل می کند.

وی تأکید کرد: سه فروند هواپیما برای انتقال تجهیزات به آبادان آماده شده بود اما امکان جابجایی با این هواپیماها وجود نداشت و به هواپیمای ایلوشین نیاز بود که در این زمینه تفاهمی با ارتش جمهوری اسلامی جهت تأمین هواپیما در حال انجام است.

محمدی با بیان اینکه آتش نشانان در این حادثه تمام تلاش خود را انجام دادند، تأکید کرد: باید نگاه ویژه ای به وضعیت شغلی آتش نشان شود و تقاضای من این است که شورا به سرعت بخشیدن فرآیند امور همچون مسکن کارکنان که وضعیت خوبی ندارد و باید حل شود، کمک کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم شهرداری تهران با ارتش جهت تأمین هواپیما برای آتش نشانی

تفاهم شهرداری تهران با ارتش جهت تأمین هواپیما برای آتش نشانی