مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 09:422022-06-14سياسي

حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد فوتی نداشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حبیب الله جمشیدی، سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزآباد گفت: جزییاتی مدیریت بحران شهرستان فیروز آباد به دنبال وقوع حادثه در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد فارس وارد عمل شد و با توجه به برنامه ریزی ها و هماهنگی های .

- سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزآباد در رابطه با شایعاتی که در رابطه با آمار فوتی از حادثه کارخانه کربنات سدیم این شهرستان در فضای مجازی منتشر شده، گفت: این ادعاها صحت ندارد و حادثه کارخانه کربنات سدیم، هیچ فوتی نداشته است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حبیب الله جمشیدی، سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزآباد گفت: جزییاتی مدیریت بحران شهرستان فیروز آباد به دنبال وقوع حادثه در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد فارس وارد عمل شد و با توجه به برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده با مدیریت بحران استانداری فارس تمامی امکانات و تجهیزات به کار گرفته شد ، پایش صورت گرفت و ابعاد حادثه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزآباد ادامه داد: به دنبال وقوع این حادثه مصدومین که از کارگران کارخانه بودند به بیمارستان حضرت قائم (عج) منتقل شدند و در حال حاضر شرایط عمومی آنها رو به بهبود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد فوتی نداشته است

حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد فوتی نداشته است