مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 09:172022-06-14اجتماعي

طرح سنجش دانش آموزان پایه اول در قرچک آغاز شد


طرح سنجش دانش آموزان پایه اول برای سال تحصیلی جدید در سه پایگاه این شهرستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش قرچک صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان برای بیش از 7 هزار نوآموز دختر و پسر به منظور آغاز سال تحصیلی 1402-1401 در سه پایگاه سنجش آغاز شده است.

وی گفت: این پایگاه ها در مدارس ایران واقع در خیابان جانبازان، شهید چمران واقع در خیابان مخابرات و آیت الله دستغیب واقع در خیابان آیت الله خامنه ای پذیرای دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش قرچک تصریح کرد: بر اساس سهمیه بندی انجام گرفته 2 هزار رو 319 دانش آموز در مدرسه ایران، 2 هزار و 255 نفر در مدرسه شهید چمران و 2 هزار و 297 دانش آموز در مدرسه آیت الله دستغیب مورد سنجش قرار می گیرند.

داورزنی بیان کرد: اجرای این طرح، مشکلات مربوط به حواس پنجگانِه، مشکلات جسمی، مشکلات حرکتی، مشکلات روحی روانی و شناختی مورد ارزیابی قرار می گیرند، مشکلاتی که گاه خانواده ها نیز از وجود آن بی اطلاع هستند.

وی تصریح کرد: در طرح سنجش سلامت نوآموزان، مواردی از قبیل بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و بهداشت روانی ارزیابی می شود و در صورتی که نوآموزان به خدمات تخصصی نیاز داشته باشند، به مراکز تخصصی بینایی و شنوایی ارجاع داده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سنجش دانش آموزان پایه اول در قرچک آغاز شد

طرح سنجش دانش آموزان پایه اول در قرچک آغاز شد