مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 09:022022-06-14اقتصادي

سلطانی زاده: صفوف خرید دلار برچیده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی به تازگی در دستورالعملی به صرافی های مجاز اعلام کرد که می توانند ارز اسکناس صادرکنندگان را با نرخ توافقی، - عضو شورای عالی کانون صرافان گفت: با بخشنامه جدید بانک مرکزی چرخه خرید و فروش ارز در صرافی ها تکمیل شد و دیگر شاهد حضور مردم برای خرید ارز در مکان ها و فضاهای غیررسمی نخواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی به تازگی در دستورالعملی به صرافی های مجاز اعلام کرد که می توانند ارز اسکناس صادرکنندگان را با نرخ توافقی، خریداری و به متقاضیان ارز بدون محدودیت بفروشند.

با این اقدام بانک مرکزی دو برنامه مهم در راستای تسهیل عرضه و فروش ارز اجرایی خواهد شد.

اول آنکه خرید ارز صادرکنندگان با نرخ توافقی و غیردستوری منجر به افزایش انگیزه صادرکنندگان برای بازگشت ارزهای صادراتی خواهد شد و از سوی دیگر بانک مرکزی با صدور مجوز فروش ارز در سرفصل 24(سایر) با احراز هویت متقاضی، امکان خرید ارز برای متقاضیان از کانال رسمی را تسهیل کرده است.

در این باره کامران سلطانی زاده عضو شورای عالی کانون صرافان اظهار داشت: به جهت اینکه صادرکنندگان همواره این دغدغه را داشتند که قیمت واقعی ارز را در مورد ارز حاصل از صادراتشان داشته باشند و به فروش برسانند، این بخشنامه جذابیتی را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی زاده: صفوف خرید دلار برچیده می شود

سلطانی زاده: صفوف خرید دلار برچیده می شود