مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 08:572022-06-14ورزشي

کتاب «چشم هایی که نوشتند» منتشر شد/ فوتبالیست دیروز و جانباز قطع نخاع+عکس


نویسنده کتاب «چشم هایی که نوشتند» گفت: کاظم سلیمیان را از قبل می شناختم.

چون در دهه 60 در زرین شهر بودم، من یک فرد ورزشی و اهل والیبال بودم، کاظم سلیمیان جزو بچه های فوتبالی و دروازه بان منتخب فوتبال شهر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کتاب چشم هایی که نوشتند که به زندگی جانباز قطع نخاع گردنی می پردازد، توسط نشر مرز و بوم منتشر و وارد بازار نشر شد.

این کتاب روایت زندگی جانبازی است که 35 سال بعد از دفاع مقدس علیرغم همه مشکلات و داشتن زندگی خاص متأثر از ناتوانی در حرکت، دست از تلاش برنداشت و با استفاده از فناوری نوین برنامه نویسی توانسته خاطرات و دل نوشته های خود را با چشم های خود به نگارش درآورد.

در کتاب چشم هایی که نوشتند تمام اتفاقات بدون روتوش بیان شده است مرتضی قاضی، مدیر گروه مطالعات فرهنگی اجتماعی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به اینکه از وظایف گروه مطالعات فرهنگی اجتماعی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس انتشار روایت مستند مردمی است، گفت: در این حوزه به روایت مردم کف میدان جنگ می پردازیم؛ کوچک و بزرگ، زن و مرد، پیر و جوان و هرکسی که در جنگ حضور داشته است.

وی با بیان اینکه کتاب چشم هایی که نوشتند نتیجه همکاری انتشارات مرزوبوم با مؤسسه فرهنگی راویان فتح لنجان است، اظهار کرد: در مشارکتی که با مؤسسه فرهنگی راویان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «چشم هایی که نوشتند» منتشر شد/ فوتبالیست دیروز و جانباز قطع نخاع+عکس

کتاب «چشم هایی که نوشتند» منتشر شد/ فوتبالیست دیروز و جانباز قطع نخاع+عکس