مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 08:522022-06-14سياسي

فرصت 3 ماهه شورای شهر جویبار به شهردار برای برطرف کردن مشکلات


رییس شورای شهر جویبار با اشاره به ارائه 25 سؤال از شهردار با امضای دو عضو این شورا، گفت: شهردار جویبار به برخی از سؤالات پاسخ کامل داد اما برخی توضیحات کامل نبوده که با تصمیم اعضای شورا فرصت 3 ماهه به شهردار داده شد تا نسبت به برطرف کردن مشکلات و معضلات شهر اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آذر خاتمی در جلسه اعضای شورای شهر جویبار یکی از دغدغه های مردم شهر جویبار را آسفالت مسیر مسکن مهر بیان کرد و افزود: شهرداری با آسفالت این مسیر در رفع مشکل ترافیک شهر نیز گام خوبی برداشته است.

محمد علی بذرافشان یکی از اعضای شورای شهر که امضای وی جزو طراحان سوال از شهردار جویبار اعلام وصول شده بود با اعلام اینکه در چند ماه گذشته یکی از دغدغه های مهم شهروندان جویبار بحث جمع آوری مناسب زباله و سگ ها ی ولگرد بوده است ، اظهار کرد: حداقل حقوق شهروندان داشتن محیط سالم و پاک است و این انتظار از شهرداری بوده که در این زمینه خدمات بیشتری به مردم ارائه نماید.

شهردار جویبار در این جلسه با اعلام اینکه میانگین تولید سرانه زباله با توجه به جمعیت 34 هزار نفری این شهر روزانه 34 تن زباله است، گفت: اما امروز ما با تولید بیش از 60 تن زباله در روز مواجه هستیم و متاسفانه جمع آوری زباله روستاهای پیرامون شهر نیز توسط نیروهای خدماتی ما صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 3 ماهه شورای شهر جویبار به شهردار برای برطرف کردن مشکلات

فرصت 3 ماهه شورای شهر جویبار به شهردار برای برطرف کردن مشکلات