مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 08:322022-06-14ورزشي

تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی آزاد تا چرخه نهایی انتخابی


با زمان اعلام شده برای برگزاری چرخه نهایی انتخابی تیم ملی، تمرینات کشتی آزاد تعطیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله نهایی چرخه انتخابی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی 2022 صربستان 19 تیرماه برگزار می شود اما تا آن زمان کادر فنی تصمیم گرفت که اردویی را برگزار نکند تا با مشخص شدن ترکیب نهایی 10 وزن، اردوها آغاز شود.

مسابقات کشتی آزاد جام تختی اواسط خردادماه در تنکابن به پایان رسید تا کادر فنی چرخه نهایی انتخابی تیم ملی را در اوزان دهگانه مشخص کند.

باتوجه به اینکه قرار است در 2 وزن تکلیف ملی پوش کشورمان در مسابقات رنکینگ دار تونس مشخص شود و در سایر اوزان نیز مسابقه داخلی انجام خواهد شد، کادر فنی در نظر دارد تا آن زمان تمرینی برای کشتی گیران در نظر نگیرد.

اسامی کشتی گیران برای برگزاری مسابقه چرخه نهایی به شرح زیر است: 57 کیلوگرم: علیرضا سرلک و احمد محمدنژاد جوان 61 کیلوگرم: رضا اطری و داریوش حضرتقلی زاده 79 کیلوگرم: محمد نخودی و علی سوادکوهی 86 کیلوگرم: محسن مصطفوی با علیرضا کریمی، برنده با حسن یزدانی 92 کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور با مهدی حاجیلوییان، برنده با کامران قاسم پور 97 کیلوگرم: مجتبی گلیج و محمدحسین محمدیان 125 کیلوگرم: امیررضا معصومی با یداله محبی، برنده با امیرحسین زارع در مورد ملی پوشان اوزان 65، 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی آزاد تا چرخه نهایی انتخابی

تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی آزاد تا چرخه نهایی انتخابی