مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 08:322022-06-14اقتصادي

خرید تضمینی دام عشایر از هفته آینده آغاز می شود


نماینده مردم شهرستان های سربیشه و نهبندان در مجلس گفت: مقرر شد از هفته آینده خرید تضمینی دام توسط شرکت پشتیبانی امور دام با قیمت و فرمول مناسب و منطقی از عشایر و دامداران خریداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی نخعی، نماینده مردم شهرستان های سربیشه و نهبندان در مجلس صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در خصوص بررسی مشکلات دامداران، عشایر و واحدهای تولیدی در حوزه کشاورزی دیداری با وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در هفته ای که گذشت در حوزه انتخابیه توفیق داشتم پای درد ودل عشایر بنشینم، افزود: در این دیدارهایی که با عشایر و دامداران داشتم هزینه بالای نگهداری دام و بازار کم رونق برای فروش دام به عنوان بخشی از مشکلات مطرح شد.

نماینده مردم شهرستان های سربیشه و نهبندان در مجلس گفت: باتوجه به مشکلات ودغدغه هایی که دامداران و عشایر سخت کوش داشتند تصمیم گرفتیم با برخی از همکاران برای بررسی وضعیت با وزیر جهاد کشاورزی دیداری داشته باشیم.

نخعی با بیان اینکه دیدار با وزیر جهاد کشاورزی نکات خوبی مطرح شد، ادامه داد: رسیدگی فوری به مشکلات واحدهای تولیدی از جمله مرغداری ها و دامداری ها از نظر سرمایه در گردش و حل مشکلات بازار، تأمین به موقع و مناسب نهاده های دامی برخی از تصمیم گیری هایی بود که در دیدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی دام عشایر از هفته آینده آغاز می شود

خرید تضمینی دام عشایر از هفته آینده آغاز می شود