مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 19:572022-06-13اقتصادي

ناگفته های ساخت دومین نفتکش آفراماکس ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شنبه هفته جاری با حضور نیکولاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا در تهران، آیین تحویل دومین کشتی نفتکش آفراماکس ساخت شرکت صنعتی دریایی ایران به ونزوئلا برگزار شد و اسناد تحویل نفتکش آفراماکس نیز ما بین مدیران شرکت صدرا .

- شرکت ایرانی صدرا با ساخت کشتی آفراماکس 2 به توانمندی ساخت نفتکش های بزرگ دست یافت و سهم مجموعه های داخلی در تولید افراماکس 3 و 4 بیشتر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شنبه هفته جاری با حضور نیکولاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا در تهران، آیین تحویل دومین کشتی نفتکش آفراماکس ساخت شرکت صنعتی دریایی ایران به ونزوئلا برگزار شد و اسناد تحویل نفتکش آفراماکس نیز ما بین مدیران شرکت صدرا و طرف ونزوئلایی به امضا رسید.

این کشتی نفتکش دومین کشتی از سفارش سال های گذشته کشور ونزوئلا به ایران است.

طبق قرارداد منعقد شده قرار است ایران 2 نفتکش دیگر نیز پس از ساخت به این کشور تحویل داده شوند.

* افزایش سهم داخلی در تولید افراماکس 3 و 4 علی زارعی مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره نحوه ساخت این نفتکش توضیح داد: با توجه به نظر کارفرما بخشی از تجهیزات کشتی باید از برند های خارجی تامین و به کشور وارد می شد که با توجه به مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های ساخت دومین نفتکش آفراماکس ایرانی

ناگفته های ساخت دومین نفتکش آفراماکس ایرانی