مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 19:222022-06-13سياسي

روایت دو دهه رفاقت با «حاج نادر»/ مرحوم طالب زاده افق جدیدی در غرب باز کرد


غروب روز قدس بود که خبر رسید یکی از پرچمداران مبارزه با غرب و از یاران آوینی، پس از عمری مجاهدت دار فانی را وداع گفت؛ غلامرضا منتظمی از فعالان عرصه دیپلماسی از رفاقت دو دهه اش با مرحوم نادر طالب زاده می گوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان؛به پای صحبت دوستانش که می نشینیم می گویند واقعا نادر و کمیاب بود، کم تر کسی پیدا می شود که برای تحصیل رهسپار دیار غرب شود و در سال های انقلاب برای خدمت به کشور و مردمش بازگردد اما او این کار را کرد؛ فارغ از چپ و راست بود و همیشه می گفت خط من خط انقلاب است.

به سراغ غلامرضا منتظمی از دوستان حاج نادر طالب زاده می رویم، به کارنامه او که نگاه می کنیم فعالیت و اقدامات زیادی را در کارنامه دارد اما می گوید افتخار و ثروت من مربوط به همکاری با آقای طالب زاده است.

سابقه 35 ساله در وزارت خارجه و سفیر ایران در کشورهای مختلف از جمله سوابق منتظمی است؛ وی سال های طولانی همکار ودوست صمیمی مرحوم نادر طالب زاده بوده است و در این گفت وگو از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی مرحوم طالب زاده برای تاسیس موسسه افق نو و دیگر برنامه های فرهنگی و رسانه ای صحبت کرده است.

  فارس: اولین آشنایی شما با  آقای طالب زاده چه زمانی کلید خورد؟  منتظمی: در ابتدا باید بگویم که خوشحالم از اینکه فرصتی پیش آمد تا درباره حاج نادر صحبت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دو دهه رفاقت با «حاج نادر»/ مرحوم طالب زاده افق جدیدی در غرب باز کرد

روایت دو دهه رفاقت با «حاج نادر»/ مرحوم طالب زاده افق جدیدی در غرب باز کرد