مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 18:522022-06-13سياسي

بهره برداری از 55 واحد مسکن مددجویی در آمل/ 45 واحد دیگر تا پایان سال افتتاح می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به اینکه کلید 55 واحد مسکن مددجویی در این شهرستان به نیازمندان تحویل داده شد، گفت: تعداد 45 واحد مسکونی دیگر تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، دو واحد مسکن مددجویی عصر امروز با تلاش بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آمل و همکاری فرمانداری ویژه و اداره کمیته امداد خمینی(ره) این شهرستان در روستاهای جعفرآباد و سعدین کلا افتتاح شده و کلیدهای آن به خانواده های نیازمند و محروم تحویل داده شد.

فرمانده نیروی مقامت بسیج شهرستان آمل در حاشیه افتتاح دو مسکن مددجویی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات و منویات رهبر انقلاب اسلامی ساخت خانه محروم در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گرفت و نیروهای خودجوش بسیج سازندگی نیز به صورت رایگان بخش‎های زیادی از ساخت مسکن ها را برعهده گرفتند.

جابر عسگری افزود: ساخت مسکن محرومان با همکاری همه نهادها و گروه های جهادی به عنوان هدیه ارزشمند انقلاب اسلامی تقدیم نیازمندان جامعه شد.

وی با اشاره به اینکه براساس انعقاد تفاهم نامه و طبق قرارداد با کمیته امداد امام خمینی(ره) مقرر شد تعداد 100 واحد مسکونی در قالب خانه محروم برای نیازمندان آملی ساخته شود، تصریح کرد: کارهای اداری، تهیه ملک و مکاتبات ساخت 45 باب مسکن در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 55 واحد مسکن مددجویی در آمل/ 45 واحد دیگر تا پایان سال افتتاح می شود

بهره برداری از 55 واحد مسکن مددجویی در آمل/ 45 واحد دیگر تا پایان سال افتتاح می شود