مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 18:322022-06-13سياسي

فرمانده ارشد سپاه الغدیر: طرح جوانی جمعیت مصداق جهاد تبیین است


فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این که برای تحقق تمدن اسلامی نقش جمعیت و خانواده اجتناب ناپذیر و کلیدی است، گفت: اجرای و ترویج طرح جوانی جمعیت مصداق جهاد تبیین است و باید در اولویت اجرایی و برنامه ریزی دست اندرکاران قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار حسین زارع کمالی عصر امروز در نشست تخصصی فعالان حوزه جمعیت استان با اشاره به اهمیت سخنان مکرر مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت توجه به افزایش و تعالی خانواده و جمعیت در کشور به عنوان، اظهار کرد: ترویج این مهم یکی از ابعاد جهاد تبیین است که باید در دستور کار جدی قرار گیرد.

وی افزایش جمعیت و توسعه فرهنگی را از جمله مهمترین دغدغه های امروز جامعه اسلامی دانست و افزود: باید با کارهای فرهنگی و جهاد تبیین اهمیت موضوع برای اقشار جامعه بیش از گذشته روشن و یادآوری شود.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر یزد در ادامه با بیان این که برای تحقق تمدن اسلامی نقش جمعیت و خانواده نقشی اجتناب ناپذیر و کلیدی است، گفت: ایجاد تمدن نوین اسلامی جزو اهداف و برنامه های مهم انقلاب اسلامی است که خانواده در آن نقش اساسی دارد در حالی که در دنیای غرب به دنبال فروپاشی آن هستند بنابراین باید تمام تلاش خود را با همکاری تمامی بخش ها برای ارتقای خانواده و توسعه جمعیت بکار گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ارشد سپاه الغدیر: طرح جوانی جمعیت مصداق جهاد تبیین است

فرمانده ارشد سپاه الغدیر: طرح جوانی جمعیت مصداق جهاد تبیین است