مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 17:472022-06-13پزشكي

علوم پزشکی: هر قلیان مساوی 100 نخ سیگار/ افزایش مصرف دخانیات در بین زنان


متاسفانه سن استعمال دخانیات، به خصوص مصرف قلیان کاهش یافته که برای اجرایی شدن برنامه های جلوگیری از این بحران، عزمی همگانی لازم است.

- دانشگاه علوم پزشکی: متاسفانه سن استعمال دخانیات، به خصوص مصرف قلیان کاهش یافته که برای اجرایی شدن برنامه های جلوگیری از این بحران، عزمی همگانی لازم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود سمنان ضمن ابراز نگرانی از افزایش مصرف دخانیات در بین زنان بر لزوم اجرای برنامه های فرهنگی برای مقابله با این پدید تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر آرش صیدآبادی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی سلامت بانوان و خانواده شهرستان شاهرود اظهار کرد: جدای از کاهش سن مصرف، افزایش تعداد زنان مصرف کننده دخانیات هم نگران کننده است.

وی افزود: بر اساس مستندهای علمی و میدانی، تنباکوهای قلیانی بسیار خطرناک و سرطان زا است و مصرف یک قلیان کامل، برابر با مصرف 100 نخ سیگار است و خانواده ها در این زمینه باید حساسیت بیشتری نشان دهند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: متاسفانه سن استعمال دخانیات، به خصوص مصرف قلیان کاهش یافته که برای اجرایی شدن برنامه های جلوگیری از این بحران، عزمی همگانی لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی: هر قلیان مساوی 100 نخ سیگار/ افزایش مصرف دخانیات در بین زنان

علوم پزشکی: هر قلیان مساوی 100 نخ سیگار/ افزایش مصرف دخانیات در بین زنان