مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 17:222022-06-13سياسي

پایان چهل سال فراق/شهیداحدی به خانه برمیگردد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: با اعلام تفحص پیکرشهید الرحمن احدی، از پایان چشم انتظاری این خانواده، پس از چهل سال خبر داد.

- داور نوری مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان اردبیل درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس دراردبیل اظهار کرد: شهید والامقام الرحمن احدی بعد از چهل سال به زادگاه خود باز می گردد اظهار کرد: این شهید والا در سال 1361 در عملیات رمضان و در سن 16 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده و تا امسال مفقودالجسدبودند.

وی با تقدیر از عملکرد گروه تفحص ادامه داد: چشم انتظاری خانواده علی الخصوص پدر گرانقدر این شهید والامقام که در قید حیات هستند پس از 40 سال به پایان می رسد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در رابطه با جزییات تشییع پیکر شهید احدی افزود: مراسم استقبال از شهید احدی ساعت 16 روز سه شنبه 24 خرداد در سالن حجاج فرودگاه اردبیل با حضور مسوولین استانی برگزار و پس از آن در ساعت 17 پیکر شهید احدی به شهرستان گرمی اعزام خواهد شد.

نوری با اعلام اینکه در مسیر حرکت به شهرستان گرمی، مردم شهر رضی و روستای امامزاده قلعه برزن از توابع گرمی از شهید احدی استقبال خواهندکردگفت: پس از این استقبال، مراسم شبی با شهدا در مسجد جامع گرمی با حضور خانواده های شهدا برگزار و مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان چهل سال فراق/شهیداحدی به خانه برمیگردد

پایان چهل سال فراق/شهیداحدی به خانه برمیگردد