مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 15:372022-06-13سياسي

انتقاد وزیر کشور از نگاه فریبکارانه غرب به حقوق کودک


باید مراقبت کنیم که جریان ضد کودک و نوجوان که در غرب است را به عنوان حق کودک به خورد ما ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور روز دوشنبه (23 خرداد) نخستین همایش ملی حمایت از اطفال و نوجوانان آسیب دیده و در معرض آسیب های اجتماعی که با حضور فعالان این حوزه در محل وزارت کشور برگزار شد؛ گفت: کودکان در کشورهای غربی مورد هجوم و ظلم واقع شده اند اما صدایی از دولتمردان آن ها نسبت به حفظ حقوق کودکان دیده و شنیده نمی شود.

وزیر کشور ادامه داد: اقدام جنایت آمیز آمریکا در افغانستان، باعث افزایش بی پناهی، بی خانمانی و آوارگی کودکان در این کشور شد.

وحیدی توجه به موضوع کودک و نوجوان در فضای علمی و اجتماعی را ضرورتی جدی دانست و اضافه کرد: مبانی فکری کشورهای غربی در حوزه کودک در قالب کنوانسیون جهانی کودک متجلی است که این کنوانسیون به مسائل اخلاقی و رشد و تعالی کودک توجه لازم را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با نگاه انسان دوستانه به مسائل، تلاش دارد کودکان مهاجر مورد تعلیم و تربیت قرار گیرند.

وزیر کشور به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تحصیل رایگان کودکان اتباع افغانستانی در ایران اشاره و تصریح کرد: باید مراقبت کنیم که جریان ضد کودک و نوجوان که در غرب است را به عنوان حق کودک به خورد ما ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد وزیر کشور از نگاه فریبکارانه غرب به حقوق کودک

انتقاد وزیر کشور از نگاه فریبکارانه غرب به حقوق کودک