مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 14:472022-06-13سياسي

ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت سه قوه به سرعت برطرف می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله نجابت با اشاره به ایراد شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها، - سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آمادگی دارد ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه گانه را در اولین فرصت بررسی و به سرعت برطرف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله نجابت با اشاره به ایراد شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها، اظهار داشت: مجلس آمادگی دارد که به محض دریافت گزارش شورای نگهبان، ایرادات و ابهامات شورای نگهبان را که مطابق اخبار واصله عمدتاً پیرامون مشمولان، نحوه اجرا، سازوکارها و برخی جوانب دیگر است، در اولین فرصت بررسی و به سرعت برطرف کند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: شورای نگهبان به طور معمول مصوبات را از منظر شکلی و محتوایی بررسی کرده و طبیعی است که ایراداتی به برخی مصوبات نمایندگان در مجلس شورای اسلامی داشته باشد.

مجلس پس از بررسی ایرادات شورای نگهبان، جهت رفع این موارد اقدام می کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مصوبه مجلس علاوه بر شفافیت آرای نمایندگان و سایر نهادها و دستگاه ها، قراردادهای مربوط به معاملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت سه قوه به سرعت برطرف می شود

ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت سه قوه به سرعت برطرف می شود