مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 14:322022-06-13سياسي

ورود دستگاه قضایی به ساخت و سازهای بی رویه در بخش کجور


رییس کل دادگستری مازندران از تخریب 12 مورد ساختمان و 16 مورد دیوارکشی در بخش کجور شهرستان نوشهر به میزان 24 هزار مترمربع خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام محمد صادق اکبری رییس شورای حفظ حقوق بیت المال استان گفت: دستگاه قضایی استان در  مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز در تمام حوزهای قضایی با جدیت و بدون هیچ اغماضی با سودجویان اراضی ملی و کشاورزی  برخورد می کند.

وی افزود: در همین راستا در بخش کجور با ورود رییس حوزه قضایی این بخش، 12 مورد ساختمان و 16 مورد دیوارکشی به میزان 24 هزار مترمربع با حضور نماینده دستگاه قضایی، اداره جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی آزادسازی شد.

رییس کل دادگستری مازندران بیان کرد: حفظ و حراست انفال از جمله منابع طبیعی و اراضی ملی از برنامه های اساسی شورای حفظ حقوق بیت المال در تمام حوزه های قضایی استان است و حفظ این حقوق از وظایف مهم دستگاه قضایی به شمار می رود که مورد توجه ویژه قرار دارد.

اکبری خاطرنشان کرد: از مهمترین اهداف و دستاوردهای این شورا مقابله با سهل انگاری مدیوران  در رسیدگی و حفظ و محافظت از اراضی ملی، مقابله با ساخت و سازهای بی رویه و غیرقانونی است و استان مازندران به لحاظ موقعیت خاصی که داراست مقصد بسیاری از سودجویان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضایی به ساخت و سازهای بی رویه در بخش کجور

ورود دستگاه قضایی به ساخت و سازهای بی رویه در بخش کجور