مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 14:272022-06-13سياسي

نماینده مجلس: صندوق بازنشستگی توان بازنشستگی پیش از موعد زنان را ندارد


در حال حاضر افراد در سیستم های ما رسوب می کنند و از همین رو است که همواره با مقوله پشت نوبتی در این راه مواجه ایم چراکه بودجه ما توان مدیریت بیش از این را ندارد و رویکرد ما توانمندسازی نیست.

- در حال حاضر افراد در سیستم های ما رسوب می کنند و از همین رو است که همواره با مقوله پشت نوبتی در این راه مواجه ایم چراکه بودجه ما توان مدیریت بیش از این را ندارد و رویکرد ما توانمندسازی نیست.

رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، گفت: نوعا سیاست ما برای زنان سرپرست خانوار حمایت گرایانه بوده است و در حال حاضر افراد در سیستم های ما رسوب می کنند و از همین رو است که همواره با مقوله پشت نوبتی در این حوزه مواجه ایم چراکه بودجه ما توان مدیریت بیش از این را ندارد و رویکرد ما توانمندسازی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه قاسم پور در نشست سیاست های کلی تامین اجتماعی از ابلاغ تا اجرا که امروز با موضوع تحلیل و بررسی چالشها و چشم اندازهای نظام تامین اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: نوعا سیاست ما برای زنان سرپرست خانوار حمایت گرایانه بوده است و شاید اشتغال سازی برایشان داشته باشیم اما فردی که وارد نظام حمایتی ما می شود باید طبق نظام چند لایه بررسی شود تا اگر پس از مدتی امکان خروج او از سیستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: صندوق بازنشستگی توان بازنشستگی پیش از موعد زنان را ندارد

نماینده مجلس: صندوق بازنشستگی توان بازنشستگی پیش از موعد زنان را ندارد