مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-13سياسي

نایب رییس صلیب سرخ آلمان: هلال احمر ایران از قدرتمندترین جمعیت های ملی دنیاست


نایب رییس صلیب سرخ آلمان با بیان اینکه هلال احمر ایران از قدرتمندترین جمعیت های ملی دنیاست، بر اهمیت توسعه همکاری های آتی و تبادل تجربیات مشترک دو جمعیت ملی ایران و آلمان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، دوولمر شون نایب رییس صلیب سرخ آلمان در نامه ای خطاب به  پیرحسین کولیوند، رییس و  سلیمانی، دبیرکل هلال احمر ایران، بازدید از توانمندی های جمعیت ملی کشورمان را فرصت مناسبی برای شناخت عمیق تر و بهتر فعالیت های این جمعیت عنوان کرد.

وی با اشاره به ملاقات خود با رییس و دبیرکل هلال احمر ایران تاکید کرد: ملاقات با روسای یکی از قدرتمندترین جمعیت های ملی، امکان فراگیری و تبادل تجربه را برای من به همراه داشت.

نگارش این نامه با هدف تاکید بر اهمیت همکاری دو جمعیت ملی و اعلان مجدد تمایل برای همکاری های آتی انجام شده است.

شون خاطرنشان کرد: صلیب سرخ آلمان همواره در کنار هلال احمر ایران بوده و آمادگی خود را برای حمایت از این جمعیت در زمینه تامین منابع اعلام می دارد.

یادآور می شود دو جمعیت ملی ایران و آلمان سال هاست در زمینه امداد و توانبخشی در موارد اضطراری، تبادل دانش فنی در زمینه مربیان سگ های جست وجو و نجات، امداد و نجات کوهستان و مدیریت سوانح شهری و کاهش خطر با یکدیگر همکاری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس صلیب سرخ آلمان: هلال احمر ایران از قدرتمندترین جمعیت های ملی دنیاست

نایب رییس صلیب سرخ آلمان: هلال احمر ایران از قدرتمندترین جمعیت های ملی دنیاست