مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-13فرهنگي

فعال سینمایی: سینما در کماست و با دستگاه زنده مانده


در حال حاضر کل مدیریت سینمایی کشور اعم از مدیریت دولتی وصنفی و تولید تمام زور و توان خود را صرف نگه داشتن سینمای سالنی کرده و به بقیه مسائل توجه نمی کند.

- مهدی عظیمی میرآبادی معتقد است که سینمای سالنی مثل یک بیمار مرگ مغزی است که فعلا با دستگاه زنده نگه داشته شده است.

این تهیه کننده و مدیرعامل پیشین انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس که فیلم عینک به کارگردانی رضا آقایی را آماده اکران دارد، با اشاره به برنامه ریزی هایش برای نمایش عمومی این فیلم در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: عینک فیلمی در حوزه کودک و نوجوان است که در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان جایزه بهترین فیلمنامه را گرفت و در چند جشنواره داخلی و خارجی هم یا شرکت کرده یا مقام به دست آورده و قصد داریم اگر شرایط فراهم باشد همزمان با بازگشایی مدارس در مهر و آبان امسال آن را اکران کنیم.

عظیمی درباره اینکه با توجه به گیشه کم رونق این روزهای سینما و اینکه از فصل پاییز تب و تاب مسابقه های جام جهانی فوتبال هم آغاز می شود، چه پیش بینی ای از وضعیت اکران فیلمش خواهد داشت؟ گفت: متاسفانه به دلایل مختلف مثل باندبازی، مافیا و نظارت مخدوش، خروجی وضعیت ما یک سینمای منفعل شده که ماه های رمضان، محرم، صفر و مسابقات فوتبال روی آن تاثیر می گذارد، اما سینما روی آن ها هیچ تاثیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سینمایی: سینما در کماست و با دستگاه زنده مانده

فعال سینمایی: سینما در کماست و با دستگاه زنده مانده