مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 14:022022-06-13حوادث

خانواده جیب برها در دام پلیس


رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای یک باند خانوادگی خبر داد که با همکاری یکدیگر در تهران و سایر استان ها جیب بری می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ کارآگاه سیدقاسم موسوی فر گفت: 24 بهمن ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع دستگیری سارق جیب بر به نام مرضیه 29 ساله در کلانتری 169 مشیریه تشکیل شد که با دستور قضایی پرونده برای کشف و پی جویی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه مامور رسیدگی شدند.

وی عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود، شاکی 23 بهمن ماه در بازار روز مشیریه مشغول خرید بوده که سارق جیب بر قصد سرقت گوشی تلفن همراه وی را داشته و شاکی متوجه می شود؛ با کمک افراد دیگر فرد مظنون را دستگیر و ماموران سریع به محل اعزام می شوند و سارق که خود را مرضیه معرفی کرده بود برای انجام تحقیقات با دستور قضایی به پایگاه ششم پلیس آگاهی منتقل می شود.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: متهم که علت حضورش را در محل فالگیری برای مردم عنوان و اظهار کرد کسی همراه وی نبوده است که در این خصوص مامورین جهت انجام تحقیقات میدانی به محل وقوع حادثه عزیمت، با بررسی دوربین های مداربسته و بازبینی آن مشخص شد سارقان تعداد چهار نفر که یکی از آنان مرد و سه نفر دیگر زن هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده جیب برها در دام پلیس

خانواده جیب برها در دام پلیس