مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 13:472022-06-13سياسي

صنایع دستی احیا و از تحریف آن جلوگیری شود/ لزوم توجه به بازاریابی محصولات


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید صنایع دستی را احیا و از تحریف آن جلوگیری شود، گفت: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان باید در جهت مرغوبیت و کیفیت سازی صنایع دستی و استاندارد بودن آن ها طبق معیارهای صحیح اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، اظهار داشت: فعالیت شما در راستای پشتیبای از صنایع دستی کاری بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته و در طول تاریخ مشاهده می کنیم که خانواده ها از طریق صنایع تولیدی دستی خود نیازهای خانواده خود را تأمین می کردند، تصریح کرد: خانواده از طریق صنایع خانوادگی اداره می شد که همراه با حفظ خانواده، تربیت و فرهنگ خانوادگی بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان ینکه گذشتگان خود تولیدکننده بودند و جنس وارداتی را نمی پذیرفتند، افزود: از سوی دیگر صاحبان سرمایه که صنایع سنگینی وارد می کردند و بیشتر بر منافع خود حساب وارد می کردند، این ارزش هاش بزرگ در نظرشان نبود و غارت می شد که البته این تنها مربوط به صنایع دستی نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی احیا و از تحریف آن جلوگیری شود/ لزوم توجه به بازاریابی محصولات

صنایع دستی احیا و از تحریف آن جلوگیری شود/ لزوم توجه به بازاریابی محصولات