مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 13:172022-06-13اقتصادي

افزایش 3 هزار کیسه ای سهمیه آرد آمل/ پلمب در انتظار نانوایی های متخلف


درحالی که تصاویر صف های طولانی نانوایی های آمل این روزها خبرساز شده بود، رییس نمایندگی غله این شهرستان از افزایش 3 هزار کیسه ای سهمیه آرد خبر داد و گفت: - خبرگزاری فارس مازندران ـ  قربانعلی مسافر صف طولانی نانوایی ها برای برخی خانواده ها در روزهایی که گرمای هوا شدت پیدا کرده باعث کلافگی شد، تا جایی که برخی از مخاطبان در فضای مجازی با انتشار فیلم، عکس یا نوشته نه تنها از صف طولانی بلکه از افزایش خودسرانه قیمت نان، کیفیت نامطلوب، کم شدن وزن چانه و کم فروشی برخی نانوانی ها گلایه دارند.

  مسئله ای که این روزها بیشتر مردم با آن سر و کار دارند، در شهرستان آمل نیز با گزارش هایی همراه بوده و مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی به همراه سیدعباس حسینی فرماندار شهرستان آمل روزانه در بازدید سرزده از بسیاری از نانوایی ها بازرسی کرده و اعلام کردند نانوایی های متخلف برابر قانون جریمه می شوند.

در بازدید سرزده که با حضور مسؤولان و اعضای ستاد تنظیم بازار انجام شد نانوایی های سطح شهر مورد بازدید و بازرسی قرار گرفتند و​ برخی متخلفان با در نظر گرفتن اخطارهای گذشته، پلمب شدند.

  پلمب 3 واحد خبازی متخلف در آمل کم فروشی، گران فروشی، نبود متصدی، عرضه نان خارج از شبکه، استفاده از آرد قاچاق و فروش آرد دولتی از جریمه تخلفات نانوایی هایی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 هزار کیسه ای سهمیه آرد آمل/ پلمب در انتظار نانوایی های متخلف

افزایش 3 هزار کیسه ای سهمیه آرد آمل/ پلمب در انتظار نانوایی های متخلف