مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 13:122022-06-13سياسي

ثبت 11 وقف جدید در «زیرکوه»


مسئول اوقاف و امورخیریه زیرکوه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 41 وقف شناسایی شده که از این تعداد 11 وقف جدید بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام اسماعیل مختاری، مسئول اوقاف و امور خیریه زیرکوه ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یازدهمین وقف شهرستان زیرکوه توسط فاطمه حقی ثبت شد.

وی با بیان اینکه این وقف شامل چهار فنجان معادل هشت ساعت آب با اراضی تابعه از قنات جاریه کلاته آذری فخرآباد برای امورات فرهنگی مسجد النور است، تصریح کرد: ارزش این موقوفه 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

مسئول اوقاف و امورخیریه زیرکوه افزود: عزاداری امام حسین(ع)، کمک به فقرا، کمک به مساجد و عزاداری فاطمیه از جمله بیشترین نیات واقفان شهرستان است.

مختاری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 41 وقف شناسایی شده در شهرستان زیرکوه داشتیم، اضافه کرد: از این تعداد 30 وقف شناسایی شده و 11 وقف جدید بوده و در مجموع موقوفات شهرستان 596 وقف است.

وی خاطرنشان کرد: نیازمند ثبت وقف های جدید در زمینه کمک به نیازمندان، کمک به بیماران بی بضاعت، مباحث قرآنی و کمک به دانش آموزان و دانشجویان هستیم.

انتهای پیام/69071/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 11 وقف جدید در «زیرکوه»

ثبت 11 وقف جدید در «زیرکوه»