مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 11:172022-06-13سياسي

قول وزیر کار برای احداث 2 درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان های اردل و کیار


نماینده مردم اردل، کیار و میزدج در مجلس گفت: درسفر استانی دولت به استان چهارمحال و بختیاری مهمترین مشکلات استان از جمله اشتغال، درمان و کم آبی مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد 2 درمانگاه جدید در استان احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از خبرگزاری خانه ملت نماینده مردم شهرستان های اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ در مجلس به دستاورد سفر رییس جمهور و وزرا در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: رییس جمهور در سفر اخیر خود به استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان های حوزه انتخابیه اینجانب حضور پیدا کردند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفتند تا اقدامات لازم را برای رفع آنها انجام دهند.

قدرت الله حمزه افزود: همچنین وزیر کار و کشاورزی هم  به عنوان نماینده رییس جمهور به شهرستان های فارسان، اردل و کیار سفر کردند و ریاست محیط زیست و بنیاد مسکن هم در شهرستان کوهرنگ حضور داشتند تا مسائل و مشکلات را بررسی کنند و پس از آن اقدامات لازم در جهت مرتفع کردن آنها انجام دهند.

 وی بیان کرد: از مهم ترین مشکلاتی که در این سفر مطرح گردید مربوط به حوزه آب و اشتغال بود که مقرر شد طرح جامع برداشت آب برای کشاورزی و صنعت تهیه شود تا مشکل بی آبی حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول وزیر کار برای احداث 2 درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان های اردل و کیار

قول وزیر کار برای احداث 2 درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان های اردل و کیار