مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 10:572022-06-13اقتصادي

78 درصد از دستگاه های اجرایی و ادارات گنبدکاووس مبلمان شهری ندارند


رییس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس گفت: متاسفانه معلولان تحت هیچ شرایطی نمی توانند به 78 درصد از دستگاه های اجرایی و بانک ها دسترسی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مسلم نوروزی امروز در جلسه مناسب سازی و مبلمان شهری اظهار کرد: در ارزیابی های انجام شده از ساختمان ادارات، بیمارستان ها و بانک ها مشخص شد که معلولان می توانند به 15 درصد از این دستگاه ها به راحتی ورود کرده و به همه بخش ها دسترسی داشته و مبلمان شهری و مناسب سازی لازم برای استفاده معلولان در آنها وجود دارد.

وی تصریح کرد: 10 درصد از این ساختمان ها به این شکل بوده معلولان می توانند با کمک فرد و یا افرادی به آنها دسترسی پیدا کنند، در 78 درصد بعدی تحت هیچ شرایطی معلولان نمی توانند وارد آنها شده و از خدمات آنها استفاده کنند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: چند سالی است که  شهر اینچه برون به عنوان پایلوت شهر بدون مانع معرفی شده اما برای اجرایی شدن آن اعتباری تخصیص نیافته است، در جلسه امروز با توجه به اظهارنظرهای انجام شده معاون عمرانی فرمانداری گنبدکاووس اجرایی شدن این امر را ملزم به تخصیص اعتبارات ملی دانست.

وی ادامه داد: شهر اینچه برون هنوز ساختار و بافت روستایی داشته و برای شهر شدن کامل نیاز به زیرساخت های لازم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 درصد از دستگاه های اجرایی و ادارات گنبدکاووس مبلمان شهری ندارند

78 درصد از دستگاه های اجرایی و ادارات گنبدکاووس مبلمان شهری ندارند