مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 10:422022-06-13فرهنگي

معرفی هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد


هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد با رویکرد کمک به گسترش فرهنگ تئاتر معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد با رویکرد  کمک به گسترش فرهنگ تئاتر معرفی شدند.

  از سوی مسعود دلخواه دبیر جشنواره طی حکمی؛ فرهاد مهندس پور ، نادر برهانی مرند ، محسن حسینی ، سیماتیرانداز، علی شمس و اشکان خیل نژاد به عنوان اعضای هیات انتخاب دومین جشنواره تئاترشهرزاد معرفی شدند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی تئاتر شهرزاد ، با تمدید مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد ماه سال جاری،  فیلم ضبط شده اجرای بیش از 100 اثر از سراسر کشوربه دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و فرهاد مهندس پور(کارگردان،مدرس دانشگاه و دبیر دو دوره جشنواره تئاتر فجر)،نادر برهانی مرند(نویسنده،کارگردان و دبیر دو دوره جشنواره تئاتر فجر) ،محسن حسینی(کارگردان،بازیگر،طراح حرکات موزون و مدرس دانشگاه)،سیما تیرانداز(کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر)، علی شمس(نویسنده،کارگردان و مدرس تئاتر) و اشکان خیل نژاد(کارگردان،طراح و مدرس تئاتر)انتخاب آثار این دوره از جشنواره را به عهده خواهند داشت.

این جشـنواره با هدف فعال کردن استعدادها و انرژی های نهفته در هنرمندان ، کمک به گسترش فرهنگ تئاتر، حمایت از متون نمایشی ارزشمند و فراهم آوردن شرایط مناسب جهت معرفی و اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد

معرفی هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد