مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 10:272022-06-13فرهنگي

انتشار سه کتاب همزمان با برگزاری جشنواره تئاتر کودک در همدان


همزمان با برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، سه کتاب پژوهشی و نمایشنامه چاپ و منتشر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کتاب پژوهشی تاریخچه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به کوشش منوچهر اکبرلو که به بررسی بیست و شش دوره برگزاری این رویداد نمایشی می پردازد، توسط دبیرخانه جشنواره بیست و هفتم کودک و نوجوان و انتشارات نمایش چاپ و منتشر می شود.

کتاب مجموعه نمایشنامه خیمه شب بازی برای کودکان نوشته بهناز مهدی خواه و کتاب نمایشنامه های محبوب کودکان که گنجینه ای از نمایشنامه های کلاسیک و معاصر برای کودکان و نوجوان است، با انتخاب و مقدمه کلمن ای، جنینگز و اوراند هریس با ترجمه حسین فدایی حسین، توسط انتشارات نمایش چاپ و همزمان با آغاز بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، رونمایی خواهد شد.

همچنین کتاب نمایشنامه های منتخب بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، پس از اعلام برگزیدگان این بخش از جشنواره، توسط انتشارات نمایش، منتشر و عرضه خواهد شد.

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار سه کتاب همزمان با برگزاری جشنواره تئاتر کودک در همدان

انتشار سه کتاب همزمان با برگزاری جشنواره تئاتر کودک در همدان