مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 10:172022-06-13بين الملل

نجبا: دنیا بداند غیور مردان عراق به مبارزه با تروریسم صهیوآمریکایی ادامه می دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی ضمن تبریک سالروز صدور فتوای جهاد کفایی و تأسیس بسیج مردمی، خاطرنشان ساخت: - دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء گفت: جهانیان بدانند که قهرمانان غیور عراقی همیشه در برابر امواج تروریسم که ساخته و پرداخته آمریکا و صهیونیسم است خواهند ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی ضمن تبریک سالروز صدور فتوای جهاد کفایی و تأسیس بسیج مردمی، خاطرنشان ساخت: در این روز خجسته، نقشه قدرت های بزرگ با صرف هزینه های هنگفت و حمایت های متنوع از گروه های تروریستی به منظور اشغال، تجزیه و نسل کشی فرزندان عراق، به شکست انجامید.

شیخ اکرم الکعبی در تشریح ناکامی دشمن، ادامه داد: تلاش آنان ناکام ماند و خداوند مکرشان را به خودشان برگرداند.

فرزندان صالح عراق برخاستند و آستین ها را بالا زدند و فتوا و ندای کرامت را اجابت کردند؛ خون و جان پاک خود را فدای ایمان و خاک ملت کردند و زیباترین تصاویر دلاوری و مردانگی را به نمایش گذاشتند.

وی این دستاورد ارزشمند را حامل پیامی برای تمام دنیا خواند و افزود: جهانیان بدانند که قهرمانان غیور عراقی همیشه در برابر امواج تروریسم که ساخته و پرداخته آمریکا و صهیونیسم است خواهند ایستاد و سپری در مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجبا: دنیا بداند غیور مردان عراق به مبارزه با تروریسم صهیوآمریکایی ادامه می دهند

نجبا: دنیا بداند غیور مردان عراق به مبارزه با تروریسم صهیوآمریکایی ادامه می دهند