مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 10:022022-06-13سياسي

همدان نیازمند هتل های کمتر از سه ستاره/ هتل ها تالار پذیرایی نباشند


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر همدان گفت: همدان نیازمند هتل های زیر سه ستاره است اما این هتل ها فقط باید هتلداری کنند نه اینکه تالار پذیرایی عروسی ها و مراسم باشند.

- حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هتل ها در همدان کارکرد اصلی خود را ندارند اظهار کرد: هتلداران از تسهیلات هتل استفاده می کنند اما اکثرا این سازه ها به عنوان تالار پذیرایی استفاده می شود که زیرمجموعه صنف رستوران هاست.

وی ادامه داد: تسهیلاتی که برای ساخت هتل پرداخت می شود برای آرامش مسافر است تا بتواند بیشترین بهره را ببرد اما بیشتر به صورت تالار پذیرایی استفاده می شود در حالی که تالار باید طبق قانون مجوز تجاری گرفته و هزینه پروانه پرداخت کند چون درآمد بالا و سرشار دارد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر همدان گفت: در این مقوله چشم و هم چشمی نیز بی تاثیر نیست و مردم حاضرند دو سه برابر هزینه غذا را پرداخت کنند اما در هتل مراسم خود را برگزار کنند.

وی با طرح این سوال که آیا وجود عروسی ها در هتل ها با اسکان و اقامت گردشگری که می خواهد آرامش داشته باشد، منافاتی ندارد افزود: اکثر درآمد چندین میلیاردی هتل ها از برگزاری مراسم است در حالی که پارکینگ مناسبی ندارند و هزینه ترافیکی و شلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان نیازمند هتل های کمتر از سه ستاره/ هتل ها تالار پذیرایی نباشند

همدان نیازمند هتل های کمتر از سه ستاره/ هتل ها تالار پذیرایی نباشند