مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 09:572022-06-13سياسي

صیانت از حریم عفت عمومی با تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در شیراز


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز هدف از تشکیل کارگروه عفاف و حجاب را پرورش فضایل اخلاقی و فراگیر شدن عفاف و رعایت حجاب شرعی و قانونی و کاهش بدحجابی در جامعه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جعفر طاهری با اشاره به جایگاه رفیع عفاف و حجاب در قرآن و سنت معصومین علیه السلام، آرمانهای انقلاب اسلامی و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همچنین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و سیاست های کلی فرهنگی و فرهنگ و آداب ملی، هدف از تشکیل کارگروه عفاف و حجاب را پرورش فضایل اخلاقی و فراگیر شدن عفاف و رعایت حجاب شرعی و قانونی و کاهش بدحجابی در جامعه عنوان کرد.

وی مهمترین راهبردهای قرارگاه عفاف و حجاب را مسئولیت پذیری و پاسخگویی مسئولین دستگاههای اجرایی و نهادهای حاکمیتی در حوزه عفاف و حجاب و به فعلیت رساندن ظرفیت های مغفول علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و حقوقی در راستای ارتقای وضعیت عفاف و حجاب برشمرد.

سرپرست معاونت فرهنگی سیاسی و اجتماعی صیانت از حریم عمومی و گسترش امنیت اخلاقی و مقابله با تهدید ها و جنگ نرم دشمن از طریق فضای مجازی در حوزه عفاف و حجاب را در شرایط کنونی یک اولویت برشمرد و با اشاره به دستورالعمل برنامه های ده گانه درون سازمانی ترویج فرهنگ عفاف و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از حریم عفت عمومی با تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در شیراز

صیانت از حریم عفت عمومی با تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در شیراز