مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 09:522022-06-13سياسي

جایگاه شورای اسلامی شهرستان ساوه احیا شود


رییس شورای اسلامی شهرستان ساوه گفت: جایگاه شورای اسلامی شهرستان ساوه برای احقاق حقوق مغفول مانده مردم باید با برنامه ریزی اصولی و ارایه راهکارهای لازم، - محمد اسدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: متاسفانه برخی از مسئولان و مردم با گستردگی حوزه عملکردی شورای اسلامی و حدود اختیارات این نهاد در قانون اساسی، آشنایی چندانی ندارند که باید این نقیصه برطرف شود.

وی افزود: بر این اساس، هنوز عده زیادی از شهروندان، شورای اسلامی شهرستان را شورای شهرداری دانسته و خروجی عملکرد شورای شهر را با عملکرد شهرداری می سنجند.

رییس شورای اسلامی شهرستان ساوه با اشاره به این که از زمان تشکیل شورای شهرستان در سال گذشته تاکنون 8 جلسه برگزار شده است، بیان کرد: پیگیری موارد مطروحه در این جلسات تا حصول نتیجه با هدف پیشبرد و توسعه ساوه ادامه دارد.

اسدی اضافه کرد: طرح مباحث با استفاده از نظرات کارشناسی، ملاحظه همه جوانب و بدون مد نظر قرار دادن منافع خاص، میتواند بسیاری از مسائل شوراهای اسلامی را به سرانجام برساند.

وی، شورای اسلامی شهرستان را ظرفیتی قابل توجه برای هم افزایی شوراهای اسلامی شهرها و بخش های شهرستان ساوه برشمرد و ورود جدی این شورا برابر شرح وظایف تعیین شده در قانون را خواستار شد و افزود: حضور مستمر و تشکیل منظم جلسات شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه شورای اسلامی شهرستان ساوه احیا شود

جایگاه شورای اسلامی شهرستان ساوه احیا شود