مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 09:322022-06-13سياسي

قلع و قمع ویلاهای غیرمجاز منطقه سرشیر اصفهان آغاز شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با دستور دادستان، قلع و قمع ویلاهای غیر مجاز منطقه سرشیر آغاز و طی یک روز 81 اخطار کتبی به متصرفان ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، حسن ساسانی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان اینکه با دستور دادستان، قلع و قمع ویلاهای غیر مجاز منطقه سرشیر آغاز و طی یک روز 81 اخطار کتبی به متصرفان ابلاغ شد، اظهار داشت: با حضور نماینده دادستان، براساس قانون اخطار کتبی به کلیه مالکان یا متصرفان حریم رودخانه زاینده رود که به صورت غیرمجاز و بدون اخذ مجوز نسبت به احداث ویلا، باغ در منطقه قلعه سرشیر اقدام کرده بودند، قلع و قمع انجام شد.

 ساسانی با تأکید بر عدم رعایت ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب و ایجاد اعیانی در محدوده حریم و بستر رودخانه زاینده رود، افزود: در این موارد، ابتدا به متصرفان وفق قانون، ضوابط و مقررات، اخطارهای لازم مبنی بر رفع تصرف اعلام می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: بر اساس دستور دادستان فلاورجان به کلیه متولیان اعیانی های موجود اخطار داده شد و ظرف مدت حداکثر 5 روز نسبت به تخلیه و قلع اعیانی غیر قاونی اقدام کنند.

وی با بیان این که حفظ حریم و بستر رودخانه از تغییر کاربری های غیرمجاز، یکی از دغدغه های اساسی شرکت آب منطقه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع ویلاهای غیرمجاز منطقه سرشیر اصفهان آغاز شد

قلع و قمع ویلاهای غیرمجاز منطقه سرشیر اصفهان آغاز شد