مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 09:222022-06-13اقتصادي

آغاز فاز دوم پروژه آسفالت و تعریض محور کوهی خیل به جویبار


فاز دوم پروژه آسفالت و تعریض محور کوهی خیل به جویبار به طول یک کیلومتر شروع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جویبار، کمال رستمعلی صبح امروز در بازدید از مراحل اجرایی فاز دوم پروژه آسفالت و تعریض محور کوهی خیل به جویبار اعتبار این پروژه را مبلغ 6 میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: این پروژه تا یک هفته دیگر به اتمام می رسد و فقط یک کیلومتر این محور که مربوط به شهرداری جویبار است.

وی با بیان اینکه مجموعه راهداری شهرستان طی چند ماه اخیر حرکت رو به جلو و تحول آفرینی را در شهرستان جویبار آغاز کرده است، گفت: در چندین نقطه از روستاهای این شهرستان نیز کارهای خوبی انجام شده است.

فرماندار جویبار با اشاره به اینکه در تخصیص اعتبارات ملی آنگونه که باید به حوزه راه و راهداری توجه نشده است، اظهار کرد: از نمایندگان مجلس انتظار می رود با توجه به اینکه بعضی پروژه ها همچون پروژه لاریم به بهنمیر و جویبار به سیمرغ که خطرآفرینی بالایی دارند، پیگیر اعتبارات ملی باشند.

وی با اشاره به اینکه چند نقطه آسیب پذیر و پرخطر از بابت عدم وجود روشنایی در شهرستان جویبار وجود دارد، گفت: این پروژه حدود 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با کمک و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتبار لازم تخصیص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز دوم پروژه آسفالت و تعریض محور کوهی خیل به جویبار

آغاز فاز دوم پروژه آسفالت و تعریض محور کوهی خیل به جویبار