مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 07:072022-06-13حوادث

دستگیری عاملان تیراندازی در مراسم خاکسپاری دزفول


فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به تیراندازی منجر به فوت یک نفر در مراسم خاکسپاری گفت: عاملان این تیراندازی در یکی از مناطق دزفول دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی یکشنبه شب در تشریح جزییات این خبر گفت: با توجه به برگزاری مراسم فاتحه خوانی در یکی از مناطق دزفول و تیراندازی منجر به فوت در این مراسم، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری روش های خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی، فنی موفق به شناسایی چهار نفر از عاملان تیراندازی در مراسم مذکور شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات منسجم پلیسی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول بیان کرد: در بازرسی از منازل آنان یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ گراوندی تصریح کرد: تیراندازی با سلاح مجاز و یا غیرمجاز در مراسم عزا یا عروسی ممنوع بوده و مصداق بارز ناامنی است از این رو پلیس و دستگاه قضا بدون اغماض با عاملان تیراند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان تیراندازی در مراسم خاکسپاری دزفول

دستگیری عاملان تیراندازی در مراسم خاکسپاری دزفول