مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 17:172022-06-12سياسي

نمایشگاه کن از نمای نزدیک/زوایای پنهان و آشکار استکبار جهانی


عضو شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه کن از نمای نزدیک، گفت: اجرای برنامه های فرهنگی می تواند زوایای پنهان و آشکار استکبار جهانی را روشن کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، در پنجمین روز از برپایی نمایشگاه کاریکاتور با عنوان کن از نمای نزدیک مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران و نایب رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری این شورا از این نمایشگاه بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در جبهه ضد فرهنگی با حمله به مقدسات و باورهای دینی مردم کشورمان در تلاش هستند تا اعتقادات اسلامی مردم به ویژه نسل جوان را مورد تهاجم قرار دهند و برای رسیدن به این هدف شوم از همه توان خود استفاده می کنند گفت: خوشبختانه مردم ولایت مدار و انقلابی در حرکت ها و اجتماعات خودجوش تلاش مذبوحانه دشمن را بی اثر کردند.

  بابایی با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی جهت خنثی کردن تحرکات ضداسلامی اخیر در جشنواره کن فرانسه تصریح کرد: اجرای برنامه های فرهنگی در قالب های مختلف می تواند زوایای پنهان و آشکار استکبار جهانی را روشن کند.

  وی ضمن قدردانی از اقدام معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در خصوص برگزاری این نمایشگاه که با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کن از نمای نزدیک/زوایای پنهان و آشکار استکبار جهانی

نمایشگاه کن از نمای نزدیک/زوایای پنهان و آشکار استکبار جهانی