مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 16:422022-06-12سياسي

گزارش تلخ عضو شورای شهر از محله امامزاده حسن


عضو شورای شهر تهران با ارائه گزارشی از محله امامزاده حسن تهران گفت: حضور گسترده دستفروشان، سکونت فوق العاده اتباع خارجی در یک سال اخیر، کمبود مدرسه در منطقه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، ناصر امانی در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن قرائت گزارش محله گردی خود از امام زاده حسن(ع) گفت: این محله با حدود چند صد هزار نفر جمعیت که حتی جمعیتش از برخی از استان های متوسط کشور هم بیشتر است در حد یک شهرستان هم سرانه های زیست شهری ندارد.

او افزود: سه ویژگی، این محله را در چند سال اخیر تحت تاثیر خود قرار داده است.

اول؛ غلبه بافت تجاری در معابر اصلی، دوم؛ حضور گسترده و کنترل نشده دست فروشان و سوم؛ حضور و سکونت فوق العاده اتباع خارجی به ویژه در یک سال اخیر.

علاوه بر مغازه های متعدد در خیابان های اطراف امام زاده حسن، مجتمع های بلند مرتبه تجاری توسط اوقاف و شهرداری با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده که برخی از آنها به دلیل اختلاف های حقوقی به بهره برداری نرسیده و موجب شده ارزش معاملاتی واحدهای تجاری در این منطقه حتی بیش از مناطق برخوردار شمالی شهر تهران شود.

چکیده صحبت های امانی را در جلسه شصت و نهم شورای شهر تهران می خوانید: * حضور گسترده دست فروشان در معابر اصلی و تجاری محله به نحوی است که در ساعات عصر تا پایان شب حتی امکان تردد مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تلخ عضو شورای شهر از محله امامزاده حسن

گزارش تلخ عضو شورای شهر از محله امامزاده حسن