مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 16:422022-06-12بين الملل

سیاست بایدن در مقابل ایران شکست خورده است


تنها گزینه پیش روی بایدن در مورد ایران، احیای برجام است و افزایش تحریم علیه تهران نه تنها به کُند شدن پیشرفت هسته ای این کشور کمکی نمی کند که به تشدید افزون تر این فعالیت ها خواهد انجامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، پایگاه تحلیلی ریسپانسیبل استیت کرفت در گزارشی با عنوان سیاست دولت بایدن در مقابل ایران کاملاً شکست خورده است ، به اشتباه دولت بایدن در پیمودن مسیر دولت ترامپ در قبال ایران و توافق هسته ای اشاره و پیشنهاداتی را نیز در این زمینه ارائه کرد که در ادامه، بخش هایی از آن را می خوانیم؛ مایک پمپئو وزیر امور خارجه ترامپ اخیرا به دروغ، بایدن را متهم به بازگشت به سیاست های قدیمی کرد که باعث توانمند شدن ایران می شود.

احتمالاً وزیر امور خارجه دولت سابق آمریکا نتوانسته با رویدادهای کنونی کنار بیاید.

بایدن در رقابت های انتخاباتی با هدف شکست استراتژی خاورمیانه ای ترامپ متعهد شد که عربستان را به دلیل قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی مواخذه و برجامی را که ترامپ رها کرده بود، احیا کند.

با این حال در شرایط کنونی به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین، مشاوران رییس جمهوری آمریکا از یک سو به بایدن با هدف کاهش بهای نفت فشار می آورند تا کاخ سفید تعهدات خود را تغییر دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست بایدن در مقابل ایران شکست خورده است

سیاست بایدن در مقابل ایران شکست خورده است