مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 15:172022-06-12سياسي

واکنش معاون دادستان کشور به انتشار فیلم پسر 14 ساله در فضای مجازی


سید محسن موسوی معاون اول دادستان کل کشور، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: متاسفانه امروز فضای مجازی اقیانوسی از فساد و تباهی را به راحتی در اختیار تعداد زیادی از کودکان، - حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی درباره واکنش دادستانی کل کشور درباره فیلم عجیبی که از یک نوجوان در فضای مجازی منتشر شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

سید محسن موسوی معاون اول دادستان کل کشور، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: متاسفانه امروز فضای مجازی اقیانوسی از فساد و تباهی را به راحتی در اختیار تعداد زیادی از کودکان، نوجوانان و جوانان ما قرار می دهد و این مسئله بسیار آسیب رسان است.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر توجه ویژه مسئولان به فضای مجازی آنگونه که باید برخورد نمی شود.

معاون دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور تاکید بسیاری بر نظارت فضای مجازی دارند و این معاونت برنامه های ویژه ای در این خصوص طراحی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اضافه کرد: من به شخصه کلیپ مربوط به آن نوجوان 14 ساله که در فضای مجازی منتشر شده است را ندیدم اما همانطور که عرض کردم بستر فضای مجازی به راحتی در اختیار کودکان و نوجوانان ما قرار دارد و واقعا باید آنطور که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون دادستان کشور به انتشار فیلم پسر 14 ساله در فضای مجازی

واکنش معاون دادستان کشور به انتشار فیلم پسر 14 ساله در فضای مجازی