مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 15:072022-06-12دانش

دعوت از شرکت های فناور و نوآور برای حضور در نمایشگاه دائمی شرکت پیشگامان در سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت پیشگامان اعلام کرد: باتوجه به ظرفیت ایجاد شده توسط این شرکت و همکاران کارگزاری خود در بازار سوریه برای شرکت های تولید کننده ایرانی از شرکت های فناور و نوآور دعوت به عمل می آورد که در نمایشگاه دائمی شرکت پیشگامان .

- شرکت پیشگامان از شرکت های فناور و نوآور ایرانی دعوت کرد تا در نمایشگاه دائمی این شرکت که در سوریه برگزار می شود حضور یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت پیشگامان اعلام کرد: باتوجه به ظرفیت ایجاد شده توسط این شرکت و همکاران کارگزاری خود در بازار سوریه برای شرکت های تولید کننده ایرانی از شرکت های فناور و نوآور دعوت به عمل می آورد که در نمایشگاه دائمی شرکت پیشگامان در کشور سوریه حضور بهم برسانند.

بنابر اعلام شرکت پیشگامان این شرکت از مجموعه های دانش بنیانی که در نمایشگاه دائمی سوریه حضور می یابند حمایت هایی مالی و معنوی به عمل می آورد.

تجهیز غرفه متناسب کالا های ارسالی توسط شرکت کنندگان و نمایش به مدت 3 ماه و بازاریابی غیرمستقیم به مدت یکسال، برگزاری جلسات b to b، برگزاری سمینار با موضوع حوزه های صنعتی، کشاورزی، پزشکی، غذایی، ساخت تیزر تبلیغاتی برای بارگذاری در سایت، و ساخت بروشور کامل برای شرکت، به کارگیری غرفه دار سوری برای پرزنت کردن اجناس غرفه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از شرکت های فناور و نوآور برای حضور در نمایشگاه دائمی شرکت پیشگامان در سوریه

دعوت از شرکت های فناور و نوآور برای حضور در نمایشگاه دائمی شرکت پیشگامان در سوریه