مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 14:322022-06-12اجتماعي

این 10 استان گرد و غباری می شوند


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از وزش باد شدید و خیزش گرد و غبار در مناطق مختلف کشور و همچنین نفوذ توده گرد و غبار از عراق به غرب و شمال غرب کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز و فردا (22 و 23 خرداد) در برخی مناطق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان، شرق هرمزگان، شمال زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی مناطق خیزش گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ رخ می دهد.

وی افزود: سه شنبه و چهارشنبه (24 و 25 خرداد) در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، شرق، جنوب شرق و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و پنجشنبه (26 خرداد) در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: امروزدر برخی مناطق جنوب غرب و نوار شرقی کشور وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این 10 استان گرد و غباری می شوند

این 10 استان گرد و غباری می شوند