مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 14:172022-06-12سياسي

رییسی: دو نفتکش دیگر به ونزوئلا می دهیم


رییس جمهور در مراسم تحویل دومین نفتکش آفراماکس به شرکت نفت ونزوئلا، گفت: ساخت و تحویل نفتکش 113 هزار تنی به ونزوئلا، بار دیگر نشان می دهد که اراده و اتحاد ملت ها و دولت های مبارز و انقلابی بسیار قوی تر و کارآمدتر از تحریم آمریکایی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس جمهور گفت: تحویل نفتکش 113 هزار تنی ایران به ونزوئلا موجب استقلالِ حمل و نقل دریایی این کشور می شود.

سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور در مراسم تحویل دومین نفتکش آفراماکس به شرکت نفت ونزوئلا، گفت: ساخت و تحویل نفتکش 113 هزار تنی به ونزوئلا، علاوه بر اینکه به این کشور در دستیابی به هدف استقلال در حمل و نقل دریایی کمک خواهد کرد، بار دیگر نشان می دهد که اراده و اتحاد ملت ها و دولت های مبارز و انقلابی بسیار قوی تر و کارآمدتر از تحریم آمریکایی ها است.

دومین نفتکش آفراماکس ساخت شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) که به سفارش ونزوئلا ساخته شده است، روز گذشته - شنبه - با حضور سید ابراهیم رییسی و نیکلاس مادورو روسای جمهور ایران و ونزوئلا تحویل این کشور شد.

رییس جمهور گفت: تحویل این نفتکش را در روز میلاد امام هشتم به فال نیک می گیریم و صمیمانه از همه دست اندرکاران شرکت ایرانی صدرا تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: دو نفتکش دیگر به ونزوئلا می دهیم

رییسی: دو نفتکش دیگر به ونزوئلا می دهیم