مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 13:472022-06-12اقتصادي

1000 تن به تولیدات میگو گلستان اضافه می شود/ افتتاح و کلنگ زنی 20 طرح شیلاتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، اسماعیل جباری سرپرست اداره کل شیلات گلستان با اشاره به رونق تولید و اقتصاد استان با افتتاح طرح های شیلاتی در هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: همزمان با هفته جهاد کشاورزی 20 طرح شیلاتی در دو شهرستان گرگان و گمیشان افتتاح و کلنگ زنی می شود که این طرح ها رونق تولید و اقتصاد استان را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این پروژه ها شامل 17 مزرعه پرورش میگو در شهرستان گمیشان و سه طرح پرورش متراکم کپور ماهیان با استفاده دو منظوره از آب چاه های مجاز کشاورزی در شهرستان گرگان است.

 سرپرست اداره کل شیلات گلستان افزود: از جمله طرح های قابل کلنگ زنی می توان به پنج مزرعه پرورش میگو با پیش بینی اعتبار 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اشاره کرد.

* اشتغالزایی 493 نفر با کلنگ زنی و افتتاح 17 مزرعه پرورش میگو جباری خاطرنشان کرد: همچنین 12 مزرعه پرورش میگو نیز با میزان اعتبار 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، افتتاح می شود.

وی با اشاره به افزایش میزان تولیدات میگو استان با افتتاح این 12 مزرعه اذعان کرد: ظرفیت تولید هر مزرعه 54 تن است که با افتتاح این 12 مزرعه حدود یک هزار تن به تولیدات میگو استان اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 تن به تولیدات میگو گلستان اضافه می شود/ افتتاح و کلنگ زنی 20 طرح شیلاتی

1000 تن به تولیدات میگو گلستان اضافه می شود/ افتتاح و کلنگ زنی 20 طرح شیلاتی