مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 13:472022-06-12اقتصادي

تسهیلات خرید مسکن اعضای هیات علمی وزارت علوم افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خواست افزایش سقف دریافت تسهیلات خرید مسکن اعضای هیأت علمی تا یک میلیارد تومان با درصد پایین و افزایش وام ودیعه مسکن، - با درخواست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و موافقت بانک مرکزی سقف دریافت تسهیلات خرید مسکن به 6 میلیارد ریال و ودیعه به دو میلیارد و چهارصد میلیون ریال افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خواست افزایش سقف دریافت تسهیلات خرید مسکن اعضای هیأت علمی تا یک میلیارد تومان با درصد پایین و افزایش وام ودیعه مسکن، سال گذشته توسط معاونت اداری مالی وزارت علوم به محمد علی زلفی گل وزیر علوم ارائه و با موافقت وزیر علوم این درخواست به بانک مرکزی ارائه شد که در صورت موافقت بانک مرکزی این مبلغ افزایش پیدا کند.

بر همین اساس با درخواست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و موافقت بانک مرکزی؛ سقف دریافت تسهیلات خرید مسکن به 6 میلیارد ریال و ودیعه به دو میلیارد و چهارصد میلیون ریال افزایش یافت.

سال 1400 تسهیلات مسکن اعضای هیأت علمی تا سقف 5 میلیارد ریال افزایش داشت و همچنین تسهیلات جدیدی تا سقف 2 میلیارد ریال جهت ودیعه مسکن برای اعضای هیأت علمی در نظر گرفته شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات خرید مسکن اعضای هیات علمی وزارت علوم افزایش یافت

تسهیلات خرید مسکن اعضای هیات علمی وزارت علوم افزایش یافت