مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 13:472022-06-12سياسي

چمران: انجام انتصابات شهرداری در شورای شهر بر خلاف قوانین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در صحن امروز شورا درباره طرح الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروی انسانی موجود و واجد شرایط در پست های مدیریتی اظهارداشت: - رییس شورای شهر تهران گفت: باید دست شهرداری را در زمینه انتصابات باز بگذاریم و اینکه انتصابات در شورا انجام شود بر خلاف قوانین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در صحن امروز شورا درباره طرح الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروی انسانی موجود و واجد شرایط در پست های مدیریتی اظهارداشت: اگر شخص شایسته تر و واجد شرایط از بیرون مجموعه برای فعالیت انتخاب شد، می توان در مجموعه شهرداری استفاده کرد.

چمران افزود: باید دست شهرداری را در این زمینه باز بگذاریم و اینکه انتصابات در شورا انجام شود بر خلاف قوانین است.

وی با بیان اینکه در همه انتصابات شهرداری باید سعی شود افراد از درون سازمان انتخاب شوند، تأکید کرد: نباید شهردار را محدود کنیم، اما توصیه می کنیم تخصص در انتصابات و استفاده از نیرو های داخل مجموعه مورد توجه شهردار قرار بگیرد.

چمران افزود: شهردار اگر صلاح بداند باید حتی در پست های معاونتی نیز از نیرو های عالم و صاحب نظر داخلی شهرداری استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: انجام انتصابات شهرداری در شورای شهر بر خلاف قوانین است

چمران: انجام انتصابات شهرداری در شورای شهر بر خلاف قوانین است